Strona internetowa
Banery internetowe
Kampania Krajowego Centrum ds. AIDS „Zrób test na HIV” realizowana w 2011 i 2012 roku jest kontynuacją dotychczasowych działań, wzmocnieniem kampanii „Wiedza ratuje życie” z przełomu 2010 i 2011 roku. Jest przede wszystkim dla tych, którzy podejmują ryzykowne zachowania seksualne, dla wszystkich, którzy powinni odpowiedzieć sobie na pytanie „czy w moim życiu zdarzyło się coś, co mogło mnie narazić na zakażenie”.
Kampania ma na celu promowanie testowania w kierunku HIV.
Zachęcamy do wykonywania testów w punktach konsultacyjno-diagnostycznych (PKD) na terenie całego kraju.
W PKD test można zrobić bezpłatnie i anonimowo.
Wiedza o zakażeniu ma znaczny wpływ na jakość naszego życia: pozwala na lepszą kontrolę swojego stanu zdrowia oraz zmniejsza ryzyko zakażenia partnera lub partnerów.
Kampania ma też uświadomić, że negatywny wynik testu dzisiaj, nie chroni przed zakażeniem HIV w przyszłości. Uchronić może nas tylko nasze bezpieczniejsze zachowanie.
Odbiorcami kampanii są osoby:
- - dorosłe(18-39 lat i starsze)
- - aktywne seksualnie
- - odpowiedzialne za zdrowie własne i partnera - wykonanie testu na HIV jest jednym z dowodów tej odpowiedzialności.
Kampania zakończy się 1 grudnia 2012 roku wraz z obchodami Światowego Dnia AIDS.
Kampania ma charakter multimedialny. Wykorzystana jest reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, internetowa, ulotki, kalendarze, pakiety edukacyjne z wklejoną prezerwatywą i inne materiały promocyjne
Elementy kampanii:
- 1. spot TV
- 2. spot radiowy
- 3. strona internetowa
- 4. banner internetowy
- 5. reklama prasowa
- 6. billboard
- 7. teczka tekturowa i płyta CD
- 8. pakiet edukacyjny z prezerwatywą
- 9. kalendarz na 2012 rok
- 10. koszulka bawełniana typu T-shirt
- 11. torba bawełniana
- 12. ulotka
Mamy nadzieję, że kampania spotka się z pozytywnym odbiorem społecznych i przyniesie wymierne efekty edukacyjne.
Billboard
Reklama prasowa
Ulotka skłądana
Pakiet edukacyjny z prezerwatywą
Kalendarz na 2012
Teczka z CD
Torba bawełniana
T-shirt